luni, 11 iulie 2011

Diana Dumitrescu - vacanta de vis in Bora Bora

Dupa o vacanta fermecatoare petrecuta in Bora-Bora, Diana Dumitrescu s-a intors pentru a fi “diva” in “Pariu cu viata”, primul serial muzical din Romania, ce se va difuza din aceasta toamna la Pro Tv.
Diana Dumitrescu - vacanta de vis in Bora Bora - FOTO EXCLUSIV
Am stat opt zile in Bora Bora, insuficiente, zic eu, la cate ai de facut acolo: diving, wakeboarding, plaja, snorkelling, vizite turistice…”, unde cei doi au practicat sporturile lor preferate si s-au delectat cu produse culinare polineziene: “Mi-am dorit foarte mult sa fac wake in Pacific si, am si facut, dar m-a dezamagit aceasta experienta, nu de alta, dar de cate ori am cazut, am inghitit “tone” de apa sarata, un lucru groaznic, ca sa nu mai spun de usturimea ochilor la fiecare contact cu apa. Dar mi-am facut o placere si asta conteaza cel mai mult. Si cum dupa un efort de asa natura trebuie sa te si hranesti, iar aici esti tentat sa mananci non-stop din deliciile gastronomice polineziene, ce m-a impresionat a fost un restaurant tipic polinezian in care preparatele de baza erau din peste si fructe de mare pe care le savurai in “compania” starurilor internationale, imortalizate pe pereti, vedete ce fusesera si ele impresionate de acest local, Christina Aguilera, Ricky Martin, Jack Nicholson”, povesteste Diana Dumitrescu.

Actrita a fost impresionanta de temple, situate in zone superbe: "Mi s-au parut extraordinare templele bastinasilor, reconditionate, unde femeile nu aveau voie sa urce, decat daca erau sotii de conducatori de trib si de Parcul Apelor, unde am vazut cascade superbe, extrem de multe flori exotice si unde am ramas de-a dreptul marcata de superbii nuferi mov! Ziceai ca esti in Rai, inconjurata de vegetatie luxurianta, ape lin curgatoare si lacuri limpezi " .
Actrita revine pe micile ecrane in noul serial ce se va difuza din aceasta toamna la Pro Tv, “Pariu cu viata”, unde va aborda un personaj diferit de tot ce a jucat pana acum: “Personajul meu este Andreea Radulescu, o diva ce lucreaza in televiziune. Mai multe, veti vedea pe parcurs. Impreuna cu producatorii si regizorii vom decide lookul personajului meu din acest an. Cu siguranta, el va fi diferit de cel al Oxanei, din  iubire si onoare”, marturiseste Diana Dumitrescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu