joi, 2 februarie 2012

Ioana Maria Modovan: "La 14 ani nu ma machiam deloc, nu fumam, nu chiuleam"

 Ioana Maria Modovan isi aminteste cu nostalgie de copilarie!
Ioana Maria Modovan: "La 14 ani nu ma machiam deloc, nu fumam, nu chiuleam"
Cum era Ioana Maria Moldovan la 14 ani?

Eram in clasa a VIII-a, mandra posesoare a buletinului si ma pregateam intens pentru admiterea la liceu. Tin minte ca eram timida, copilaroasa, ambitioasa si una dintre marile mele preocupari la acea varsta era sa invat si sa trec de primul examen important din viata mea. Nu ma machiam deloc, nu fumam, nu chiuleam. Dar recunosc ca la 14 ani am fost la prima mea petrecere, la ziua unui coleg. Tot atunci am castigat la un concurs o tabara la munte si mi-am facut primul oracol. Una peste alta, eu zic ca am fost un copil linistit care nu le-am dat batai de cap parintilor mei, asta recunosc si ei.

O amintire haioasa de la 14 ani


Nu stiu sincer in ce categorie intra aceasta amintire, dar cu siguranta n-o voi uita nicioadata. Eram la scoala intr-o recreatie, alergam dupa un coleg, am alunecat pe scari si m-am ales cu o entorsa la picior de toata frumusetea si dureri mari. Verdictul ortopedului a fost nemilos, aproape doua luni de stat cu piciorul in ghips, fara sa am voie sa-l pun in pamant. A fost o perioada tare grea pentru mine.

14 ani ACASA

E foarte bine. Sincer, parca si eu imi iau din nou buletinul si ma pregatesc cu mari emotii pentru intrarea la liceu. Evident ca 2 februarie este o zi de sarbatoare, plina cu emotii si surprize mai ales pentru telespectatori, carora le-am pregatit o editie speciala cu povesti adevarate de iubire.

ACASA pentru mine inseamna oameni dragi si ma refer aici la echipa cu care lucrez zi de zi, dar si la telespecatorii care de sapte ani ma primesc in casele lor, alaturi de ei am trait momente frumoase, clipe de neuitat. ACASA mi-a schimbat viata si m-a facut s-o vad cu alti ochi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu