joi, 2 februarie 2012

Mircea Solcanu la 14 ani credea ca tot ce zboara se mananca

Mircea Solcanu nu ar schimba nimic din perioada respectiva.            
Mircea Solcanu la 14 ani credea ca tot ce zboara se mananca - FOTO
Cum era Mircea Solcanu la 14 ani?

Blond, cercetas si credeam ca tot ce zboara se mananca. Ma bucur ca am fost asa si nu as schimba nimic de atunci.


O amintire haioasa de la 14 ani

Impreuna cu cel mai bun prieten al meu am improvizat in curtea blocului un radio la care punem muzica. Pasiune care mi-a marcat si cariera de altfel. Acolo am ascultat si am invatat ca Led zeppelin si Queen nu sunt marci de inghetata.

Cum sunt cei 14 ani ACASA pentru tine?

Altfel decat in fiecare an pentru ca si noi si cei care ne privesc ne-am schimbat impreuna si unii pe ceilalti. La 14 ani sunt mai bogat in experiente, prieteni si amintiri.

ACASA este locul in care evadez in fiecare zi pentru ca este locul in care ma simt liber sa creez si sa fiu eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu