duminică, 5 februarie 2012

Iuliana Matei ne dezvaluie pariul ei cu viata

Iuliana Matei, isi face debutul in “Pariu cu viata” pe 6 februarie, de la 20:30, la Pro Tv. Actrita ne-a raspuns la cateva intrebari legate de care crede ca a fost pentru ea pariul personal cu viata si care a fost cel mai riscant lcucu pe care l-a facut paan acum.
Iuliana Matei ne dezvaluie pariul ei cu viata
Care este Pariul tau personal cu viata?

Odata cu inscrierea la castingul organizat de Media Pro Pictures am pus un ''pariu'' cu viata mea; si anume de a ajunge pe cele mai inalte culmi in actorie si muzica.


Care este cel mai riscant lucru pe care l-ai facut in viata ta?

Avand parte mereu de sprijinul celor apropiati, nu am ajuns niciodata intr-o situatie riscanta.

Cel mai tare lucru pe care l-ai invatat de la un profesor in scoala:


In liceu am avut un profesor de religie de la care am invatat foarte multe lucruri; dar cel mai important mi s-a parut atunci cand vorbea despre demnitate,intelepciune, despre ratiunea de a trai si scopul fiecaruia in aceasta viata.

Daca ar fi sa deveniti profesori ce materie v-ar placea sa predati?

Geografia, cu siguranta.


Defineste iubirea
Iubirea este cel mai frumos dar pe care ni l-a dat Dumnezeu si fara de care nu putem trai.

Cea mai frumoasa declaratie de iubire pe care ai primit-o:


Cea mai frumoasa declaratie de iubire am primit-o cand eram adolescenta; prima dragoste nu se uita nicodata.


Cui va este cel mai greu sa ii spuneti „te iubesc”:


Iti iubesti aproapele, ca pe tine insuti; dar nu pot spune ''te iubesc'' unei persoane care imi vrea raul.

Ce inseamna sa iubesti?


A iubi inseamna a trai viata celuilalt. Sa uiti de tine si sa te daruiesti cu totul celuilalt fara a astepta vreodata ceva in schimb; aceasta este adevarata iubire care te inalta si te purifica de tot ce e murdar in lumea aceasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu