miercuri, 1 februarie 2012

Miley Cyrus a suferit un accident jenant – Vezi despre ce este vorba

Miley Cyrus a scris pe o retea de socializare ca a suferit un accident destul de jenant dupa ce a incercat o miscare acrobatica sarind peste o canapea.
Miley Cyrus a suferit un accident jenant – Vezi despre ce este vorba
M-am lovit foarte tare la noada dupa ce am incercat sa sar peste o canapea. A fost ca atunci cand m-am impiedicat de o perna si mi-am rupt bratul! Numai eu pot sa fac asa ceva!”, a scris vedeta.

Nu este foarte clar cand anume a avut loc incidentul jenant, dar se presupune ca ar fi fost marti, pentru ca in restul zilelor vedeta a fost vazuta in public si parea in foarma maxima.

Fostul copil Disney nu este singura celebritate care a suferit un prejudiciu jenant asupra posteriorului.

Robert Pattinson
a recunoscut ca si-a inceput carera de vampir cu un accident in zona dorsala si au trebuit sa intrerupa sedinta foto pe care o facea in momentul respectiv.

Matt Damon
s-a accidentat in timp ce incerca sa invete golf pentru un rol. „Este foarte amuzant ca dintre toate cascadoriile pe care le-am facut singura data cand m-am ranit a fost atunci cand am invatat sa joc golf pentru „The Legend of Bagger Vance”, a povestit actorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu