joi, 9 februarie 2012

“N-am mai facut sex de 1 an.” Courtney Cox spune ca nu si-a revenit dupa despartirea de David Arquette

Starul din “Cougar Town” a facut niste declaratii socante despre viata ei intima intr-un interviu recent.
N-am mai facut sex de 1 an.  Courtney Cox spune ca nu si-a revenit dupa despartirea de David Arquette

La fel ca si noi, muritorii de rand, si starurile sufera dupa un divort dureros. Courtney Cox a recunoscut intr-un interviu televizat ca nu a mai facut sex de cand s-a despartit de sotul ei, David Arquette, in octombrie 2010.
In plus, actrita de 47 de ani a mai spus ca de atunci s-a sarutat cu o singura persoana. “N-am mai avut un barbat de la David incoace. M-am sarutat cu unul.”
Atunci cand intervievatorul a intrebat-o daca este vorba despre colegul ei din “Cougar Town”, Josh Hopkins, Courtney a glumit si a spus “Poate”.
Actrita, devenita celebra dupa rolul din serialul “Friends” a mai spus ca iese foarte rar la intalniri, deoarece ideea de a fi cu altcineva decat sotul ei, David, o sperie. “Nimeni nu m-a invitat la o intalnire. Nu spun ca nu sunt gata sa ma sarut, doar ca ma agita gandul. Nu-mi place sa ies, in general.”
Courtney a mai declarat ca, desi prietenii o incurajeaza sa treaca peste mariajul ei de 11 ani si sa-si vada de viata, ea nu se simte inca pregatita. „A venit momentul sa o fac. Dar nu e usor sa ma intalnesc cu alti barbati si ei nu ma suna. Nu sunt inca pregatita din punct de vedere emotional...e greu.”
„Am fost casatorita o perioada foarte lunga de timp si apoi ne-am distantat din diverse motive si am inceput sa avem vieti separate si probleme de compatibilitate.”, a simtit ea nevoia sa explice.
Courtney a recunscut, insa, ca fostul ei sot, David, o incurajeaza sa-si gaseasca un iubit. „Chiar imi spune „Courtney, e timpul, iesi in lume!”. E in regula cu oricine as alege sa fiu.”
De altfel David, 40 de ani, este primul care a depasit divortul, actorul fiind in prezent intr-o relatie cu reporterul TV Christina McLarty.
In timpul aceluiasi interviu, Courtney, intr-un moment de sinceritate absoluta, s-a comparat cu noua iubita a sotului ei dintr-o perspectiva total nefavorabila pentru ea: „Am cunoscut-o, este foarte amabila si foarte draguta. Are un simt al umorului grozav. Foarte inalta, eu nu sunt. Foarte tanara, eu nu sunt.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu