joi, 5 aprilie 2012

Nu are dimensiuni de fotomodel, dar e perfecta! J Lo intr-o tinuta spectaculoasa la American Idol

Fiecare aparitie a lui Jennifer Lopez in cadrul emisiunii American Idol este spectaculoasa. Vedeta demonstreaza ca isi merita salariul record pe care il primeste de la producatorii show-ului, impresionand de fiecare data cu outfiturile sale.
Nu are dimensiuni de fotomodel, dar e perfecta! J Lo intr-o tinuta spectaculoasa la American Idol

Daca in emisiunile trecute a impresionat cu outfitul creat de Maria Lucia Hohan si cu rochia roz neon cu slit provocator, de data asta tinuta lui J Lo a facut furori cu o fusta metalica, despicata.
Diva latino si-a dezvaluit de curand dimsiunile si nu se rusineaza ca nu are proportii de fotomodel. Chiar daca nu e size zero, hainele parca vin turnate pe ea.


“Nu port marimea 0 (aproximativ 32 la noi), nici marimea 2 (34). N-am 1,82 in inaltime, cum au modelele din jurul meu. Cand ma compar cu ele ma gandesc “Wow, sunt chiar scunda!” [Jennifer are 1,65 cm].

Vedeta a pus punct zvonurilor legate de masurile ei, spunand “Sunt o femeie obisnuita. Port marimea 6 (38 la noi), daca mananc prea mult de sarbatori poate am marimea 8 (40 la noi), daca fac multe exercitii fizice poate am marimea 4 (36). Mai oscilez, dar in general imi mentin greutatea. E vorba mai mult despre a fi sanatoasa si a te simti bine in legatura cu tine insati. Eu sunt impacata cu mine insami, cu cine sunt. Stiu ca nu sunt perfecta, dar asta e OK.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu