duminică, 8 aprilie 2012

Inspira-te de la Selena Gomez si alege o rochie sau o fusta mai scurta in fata si mai lunga la spate - FOTO

Ce se intampla cand o fusta mini care iti pune picioarele in evidenta este combinata cu o fusta maxi vaporoasa? Ei bine, apare fusta mini cu trena, cel mai sexy trend de la Hollywood. Selena Gomez a aratat lumii intregi cat de feminina si fabulosa poate fi o astfel de croiala, cand a aparut pe covorul rosu de la People’s Choice cu o rochie inflorata, scurta in fata si cu o trena vaporoasa la spate.
Inspira-te de la Selena Gomez si alege o rochie sau o fusta mai scurta in fata si mai lunga la spate - FOTO
Inspira-te de la Selena, si alege si tu o rochie sau o fusta cu o astfel de croiala si vei atrage atentia tuturor.

Pentru un look sofisticat, poarta o fusta cu trena cu talie inalta si un top simplu. Pentru un efect «wow» adauga un colier supradimensionat si o pereche de pantofi cu toc.

Fashonistele indraznete pot alege o rochie cu trena, in naunte neon sau cu imprimeuri florale. O astfel de tinuta este potrivita si pentru zi, daca o porti cu o pereche de balerini si pentru seara daca ii adaugi o pereche de cercei supradimensionati cu pietre si o pereche de tocuri.

Pentru primavara, acest model de fusta sau rochie, poate fi asorta cu o pereche de cizme si o jacheta sexy din piele. Cand se mai incalzeste pur si simplu poarta cele mai inalte sandale pe care le ai, in combiantie cu aceasta fusta si cu siguranta vei arata ca o diva.

Un comentariu:


  1. Oferta de împrumut între special

    Buna ziua,

    Prin prezenta, să prezinte o ofertă de împrumut între persoane fizice, în scopul de a vă permite pentru a atinge visele tale fără griji.

    Mi-am scris textul de pe acest site pentru a vă ajuta să obțineți o finanțare rapidă și gravă.

    Deci, dacă aveți nevoie de bani urgent, vă rugăm să răspundeți-mi, astfel încât să pot partaja cu tine de oferta mea.

    Rata dobânzii mea este de 2.20% și se extinde pe întregul împrumut. Mi capacității de finanțare este de 800.000 de euro.

    Adresa mea de e-mail: francesco.servillo@mail.ru


    Să aveți o zi bună.


    Cordial

    RăspundețiȘtergere