vineri, 6 aprilie 2012

Imaginile cu Beyonce pe care nu le-ai mai vazut pana acum. Cum arata vedeta in pozele personale, fara Photoshop

De cand a devenit mamica, Beyonce simte nevoia sa fie mai aproape de fanii ei. Dupa ce a lansat un site dedicat fetitei sale, Blue Ivy, cantareata si-a pus la punct si site-ul personal, pe care a postat o multime de fotografii inedite, nevazute pana acum.
Imaginile cu Beyonce pe care nu le-ai mai vazut pana acum. Cum arata vedeta in pozele personale, fara Photoshop

"Salutare tuturor, sunt B. Sunt atat de incantata sa va invit pe site-ul meu personal http://Beyonce.com - am muncit din greu la el si acum e in sfarsit gata", a postat Beyonce pe twitter.


Daca mai aveti vreun dubiu daca Beyonce a fost sau nu insarcinata, cantareata a postat si o fotografie in care i se vede burtica.

De asemenea, o putem admira pe Beyonce la plaja sau alaturi de sora ei, Solange.

"Asta e viata mea, azi, de-a lungul anilor - prin ochii mei. Familia mea, calatoriile mele, iubirea mea. Acum vreau sa le imparatasesc cu voi. Cu drag, Beyonce", a scris cantareata pe site-ul ei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu