vineri, 14 septembrie 2012

Ajutor!!!!!!!!!!

Bună,la toţi!Ce faceţi?
Aşa cum scrie şi titlul postării,am nevoie de ajutor:URGENT!
După cum ştiţi cu toţii începe şcoala,iar eu anul ăsta şi celălalt îs importanţi pentru viitorul meu.  Aşa că caut o persoană care să ma ajute!ATENŢIE:voi posta şi eu,dar nu în fiecare zi!Nu mă aştept nici ca persoana respectivă să posteze zilnic,de trei ori pe săptămână fără weekend(minim de 3 ori).
Vă rog mult,dacă nu găsesc,voi posta în weekend şi când voi putea eu.
Însă din păcate am şi eu liceul...şi vreau să învăţ mai bine ca anul trecut!:-j.
Dacă cineva doreşte să lase un comentariu pe pagină/sau să-şi lase id într-un comm/sau să trimită un email la adresa:sarahope17@yahoo.com 
La adresă nu ştiu cât de des intru dar pe blog intră!Aştept să mă contactaţi!.
Vă mulţumesc anticipat şi o seară plăcută în continuare!
Sara Hope

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu