miercuri, 26 septembrie 2012

Beyonce si-a expus formele voluptoase intr-o rochie animal print. Vedeta nu se straduieste sa ajunga la marimea S


Tanara mamica Beyonce se simte de minune in pielea ei, chiar daca nu are ca majoritatea colegelor sale de breasla silueta zero. 
Beyonce si-a expus formele voluptoase intr-o rochie animal print. Vedeta nu se straduieste sa ajunga la marimea S

Beyonce a adus-o pe lume pe micuta Ivy Blue in ianuarie, iar acum arata senzational, chiar daca nu poarta tocmai marimea S la haine. Diva a fost surprinsa la un eveniment monden intr-o eleganta rochie animal print, decoltata si mulata pe talie.
Foto: Beyonce, Getty Images
Beyonce a povestit de curand pentru revista People cat de mult s-a schimbat viata ei dupa ce a devanit mamica: "Nu mi-am imaginat niciodata pana acum ca va trece o zi din viata mea fara sa port tocuri. Acum ca am un copil si ca ma plimb mereu cu el in brate, mi-am cumparat o multime depantofi confortabili. Lui Jay Z ii place cand merg in balerini sau pantofi fara toc, ceea ce ma surprinde, pentru ca nu m-a mai vazut pana acum purtand asa ceva! Ii place cand sunt mai naturala", a dezvaluit Beyonce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu