joi, 27 septembrie 2012

Jojo este mandra de corpul ei dupa nastere. Iata cum arata in costum de baie in vacanta din America


Vara aceasta, dupa ce a incheiat filmarile noului serial de comedie “Spitalul de dementa”, care va incepe la Pro Tv din 4 octombrie de la 21.30, Catalina Grama (Jojo) s-a rasfatat alaturi de sotul sau in Statele Unite in prima vacanta adevarata pe care au petrecut-o impreuna dupa nasterea lui Achim. Los Angeles, Marele Canion, San Diego si plajele californiene sunt cateva dintre locatiile in care vedeta Pro Tv si-a incarcat bateriile pentru o toamna plina.
Jojo este mandra de corpul ei dupa nastere. Iata cum arata in costum de baie in vacanta din America
“A fost o vacanta binemeritata dupa un an in care am mucit foarte mult, am avut proiect dupa proiect, filme, emisiuni TV, “Dansez pentru tine” si multe altele. A fost prima vacanta mai lunga pe care am petrecut-o doar eu si sotul meu dupa nasterea lui Achim. E necesar sa ai si timp liber ca sa-ti aduni fortele, mai ales ca artist iti trebuie o perioada de relaxare ca sa poti sa creezi”, spune aceasta. 


Desi nu s-au aflat pentru prima oara in Statele Unite, Jojo recunoaste ca de fiecare data se simte excelent acolo si de fiecare data gaseste locuri noi de vazut. “Am fost pentru prima data la San Diego, in La Jolla Beach, orasul e foarte frumos si am descoperit acolo, spre deliciul sotului meu, restaurante cu specific pescaresc foarte bune. Apoi am vizitat Las Vegas-ul, Marele Canion, unde m-am simtit deasupra lumii, dar si Los Angeles si plajele din imprejurimi. America e, dupa parerea mea, o destinatie foarte buna pentru vacanta pentru ca sunt foarte multe lucruri diferite pe care le poti descoperi la tot pasul, sunt convinsa ca de fiecare data cand voi ajunge acolo voi avea ceva nou de vazut”, mai spune actrita. Aceasta a avut si bucuria de a se reintalni in vacanta cu Whitney Anderson, actrita care i-a fost colega de filmare pe platourile filmului “Nasa”. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu