vineri, 14 septembrie 2012

Look-ul zilei: Mihaela Radulescu, superba intr-o rochie galbena cu motive florale


La 43 de ani, Mihaela Radulescu arata chiar mai bine ca la 20! Vedeta tv a impresionat ieri la un eveniment monden cu un look impecabil: arata superb intr-o rochie galbena, mulata, cu motive florale, care ii pune in evidenta silueta bine intretinuta.
Look-ul zilei: Mihaela Radulescu, superba intr-o rochie galbena cu motive florale
Protv Ad
Sursa foto: Viva.ro.
Nu este o intamplare ca Mihaela Radulescu arata atat de bine - este foarte atenta la ceea ce mananca su face sport.
"Am grija la ce mananc. Dupa o anumita varsta este necesar sa mananci sanatos. Trebuie sa ai un control. Sa te abtii de la sarmale sau dulciuri. E foarte important ce mananci, mai important decat felul cum te imbraci. Dieta face buna casa cu sportul. Imi e foarte greu sa-mi incep o zi fara sport. Fac un program de inviorare. Cateodata fac 15 minute, alteori 30 minute de sport dimineata", spunea Mihaela Radulescu la Cancan TV.
Secretul siluetei sale? Yoga!
"Am descoperit acum yoga, dar nu fac exces. Combin yoga cu gimnastica. Am avut la Monaco un instructor. Mi-am dat seama ca energia pe care ti-o da yoga e fantastica. Eu nu merg la sala, prefer sa combin yoga cu gimnastica şi forta. Nu vreau sa merg la sala sa ridic greutatati", explica la Cancan TV Mihaela.
Mihaela Radulescu se lauda cu un stil de viata foarte ordonat. "Nu pierd noptile, nu beau alcool, incerc sa-mi organizez viata intr-un fel benefic. Nu arat aşa datorita chirurgiei estetice. Trebuie sa mergi la sala, la cosmetician, la masaj. Mie imi place foarte mult masajul, merg des. Fac de cate ori vin in Romania", spune Mihaela Radulescu despre stilul ei de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu