sâmbătă, 15 septembrie 2012

Kristen Stewart a primit acest rol la 17 ani, dar a trebuit sa astepte majoratul ca sa-l joace. Vezi imaginile provocatoare


In cel mai recent film al ei, Kristen are 16 ani, apare topless si mimeaza un act sexual. Nu este de mirare ca actrita a asteptat sa fie majora inainte sa joace acest rol.
Kristen Stewart a primit acest rol la 17 ani, dar a trebuit sa astepte majoratul ca sa-l joace. Vezi imaginile provocatoare
Vedeta, in varsta de 22 de ani, joaca rolul Marylou in “On the Road”, adaptarea cinematografica a bestseller-ului lui Jack Kerouac.
Intr-o scena, Kristen apare topless in masina, intre cei doi protegonisti si apoi simuleaza un act sexual cu ei. Dar actrita spune ca scenele provocatoare nu i-au dat mari batai de cap.
“Nu m-au deranjat deloc”, a declarant actrita pentru MTV la Festivalul International de Film de la Toronto.
“N-ai cum sa gresesti cu regizorul Walter Salles. Iti ofera atat de mult material. In cele 4 saptamani de pregatiri inainte de filmare am putut pune orice intrebare, am supra-analizat totul.
Asa ca atunci cand am ajuns pe platou a trebuit doar sa lasam lucrurile sa mearga de la sine. Are atat de multa incredere in noi, ca atunci cand am aflat ca trebuie sa ma dezbrac m-am gandit ca nu e mare scofala.”
Stewart avea doar 17 ani cand a acceptat rolul, dar nu l-a jucat decat acum, dupa ce s-a mai maturizat putin.
“Cu siguranta trebuia sa am mai mult de 17 ani sa joc acest rol. Modul in care l-am interpretat ar fi fost cu totul diferit daca eram mai mica. Evident, nici n-as fi putut juca.”

Un comentariu: