vineri, 7 septembrie 2012

Hollywoodul o asteapta cu nerabdare, dar familia nu o lasa! Ce scandal monstru a creat frumoasa Paris intre surorile Jackson

Frumoasa Paris este motiv de cearta intre membrii familiei Jackson. Tanara in varsta de 14 ani este nerabdatoare sa inceapa o cariera in actorie, insa rudele sale nu sunt de acord. Se pare ca singura care o sutine este La Toya Jackson, in vreme ce Janet se opune vehement unei cariere de la o varsta atat de frageda.
Hollywoodul o asteapta cu nerabdare, dar familia nu o lasa! Ce scandal monstru a creat frumoasa Paris intre surorile Jackson
 

Protv Ad
"Are toata viata in fata ca sa urmeze o cariera in actorie, dar copilaria nu mai poate fi adusa inapoi", spune matusa Janet.
"O multime de oameni sunt impotriva acestui lucru, dar matusa La Toya este singura care crede in mine. M-a auzit cantand la chitara si din voce si era foarte entuziasmata. Chiar ma incurajeaza!", spune Paris, care nu mai vrea sa fie etichetata ca "fiica lui Michael Jackson".

"Imi iubesc tatal, sunt mandra ca sunt fiica lui, dar nu cred ca mi se potriveste titulatura de "fiica lui Michael Jackson". Multi oameni cred ca asta este singurul lucru care imi asigura succesul in cariera, dar vreau sa demonstrez ca am talent si ca pot reusi prin fortele mele proprii. Vreau sa reusesc pe cont propriu", spune Paris in Glamour.

Foto: Copiii lui Michael Jackson si La Toya Jackson
Tanara a marturisit ca la scoala colegii rad de ea din cauza stilului vestimentar pe care il abordeaza in ultima perioada. Paris a spus ca nu se bucura de popularitate pentru ca este diferita de restul elevilor: asculta muzica veche gen Phil Collins sau AC/DC si rock'n'roll. "Multi rad de mine, dar daca ar fi sa dau un sfat altor fete care trec prin aceeasi situatie, acesta ar fi sa reziste si sa ignore".
Paris si-a creat un cont pe reteaua de socializare Formspring, unde utilizatorii raspund intrebarilor altor utilizatori. Astfel, Paris a ajuns sa ofere informatii intime despre viata ei si a familiei ei. Raspunsurile adolescentei sunt surprinzator de mature pentru varsta ei.
Intrebata daca o uraste pe matusa ei, Janet, si pe unchii ei, Paris a scris: “Nu ii urasc, sunt sange din sangele meu si ii iubesc. Daca imi petrec toata viata purtand pica si nu iert, o sa adun prea multa ura in interiorul meu. Ceea ce au facut ei este gresit si m-a suparat foarte tare, dar asta nu-mi da motive sa-i urasc. Ura e un cuvant foarte puternic.”

Foto: Janet Jackson
Paris a demonstrat la fel de multa diplomatie atunci cand a fost intrebata: “Este adevarat ca matusa ta Janet te-a palmuit, ti-a spus ca esti o nenorocita mica si rasfatata si a incercat sa-ti ia telefonul?”. Adolescenta a raspuns simplu: “A incercat sa-mi ia telefonul, dar nu a existat violenta fizica si nici un limbaj nepotrivit.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu