luni, 3 septembrie 2012

Nu si-a putut ascunde la nesfarsit corpul de paparazzi. Jennifer Lopez, surprinsa in toata splendoarea la piscina

Paparazzii incearca de cateva zile sa o fotografieze pe Jennifer Lopez la piscina...in intregime. Daca la inceput au suprins-o acoperita cu prosoape sau esarfe, inotand in piscina sau stand pe sezlong, iata ca mult asteptata fotografie cu Jennifer Lopez a aparut!
Nu si-a putut ascunde la nesfarsit corpul de paparazzi. Jennifer Lopez, surprinsa in toata splendoarea la piscina
 

Protv Ad
Corpul celebru al divei latino a fost pana la urma surprins de paparazzi asa cum fanii ei doreau de mult sa il vada. Desi nu are o silueta de model, Jennifer Lopez are totusi cu ce sa se mandreasca la 42 de ani. Are un abdomen de invidiat, lucrat multe ore la sala de fitness. Nu e o supriza pentru nimeni ca picioarele lui J Lo nu sunt tocmai asemanatoare cu cele ale modelelor Victoria's Secret, dar asta nu inseamna ca nu au farmecul lor.

FOTO: HEPTA
Jennifer Lopez a parasit American Idol si acum isi doreste sa isi reia cariera de actrita. "Cat am fost la American Idol, m-am concertat pe cariera mea de cantareata, dar mi-e dor sa fac filme. Sunt actrita, asa m-am lansat in showbiz, si mi-as dori mult sa incep din nou sa joc in filme", a marturisit J Lo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu