joi, 6 septembrie 2012

Paris Jackson vorbeste pentru prima data despre relatia cu matusa ei Janet si problemele din familia ei

Fiica lui Michael Jackson si-a creat un cont pe reteaua de socializare Formspring, unde utilizatorii raspund intrebarilor altor utilizatori. Astfel, Paris a ajuns sa ofere informatii intime despre viata ei si a familiei ei.
Paris Jackson vorbeste pentru prima data despre relatia cu matusa ei Janet si problemele din familia ei

Raspunsurile adolescentei sunt surprinzator de mature pentru varsta ei. Intrebata daca o uraste pe matusa ei, Janet, si pe unchii ei, Paris a scris:
“Nu ii urasc, sunt sange din sangele meu si ii iubesc. Daca imi petrec toata viata purtand pica si nu iert, o sa adun prea multa ura in interiorul meu. Ceea ce au facut ei este gresit si m-a suparat foarte tare, dar asta nu-mi da motive sa-i urasc. Ura e un cuvant foarte puternic.”
Paris a demonstrat la fel de multa diplomatie atunci cand a fost intrebata: “Este adevarat ca matusa ta Janet te-a palmuit, ti-a spus ca esti o nenorocita mica si rasfatata si a incercat sa-ti ia telefonul?”.
Adolescenta a raspuns simplu: “A incercat sa-mi ia telefonul, dar nu a existat violenta fizica si nici un limbaj nepotrivit.”
Citind raspunsurile lui Paris trebuie sa recunoastem ca, in pofida mortii lui timpurii, Michael Jackson i-a transmis fiicei sale niste notiuni de morala foarte puternice si a reusit s-o educe foarte bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu