miercuri, 5 septembrie 2012

A fost jignita in ultimul hal pentru aceasta aparitie. Vezi reactia dura pe care a avut-o Christina Aguilera fata de criticii ei

Problemele de greutate pe care le-a tot avut au fost subiectul a nenumarate discutii. Jurnalistii carcotasi i-au atribuit chiar epitete care mai de care mai inedite, iar acum X-Tina iese la atac.
A fost jignita in ultimul hal pentru aceasta aparitie. Vezi reactia dura pe care a avut-o Christina Aguilera fata de criticii ei
 

"Va vine sa credeti sau nu, marea mea provocare a fost aceea de a ma ingrasa. Mereu am fost extrem de slaba si mi-a parut rau ca nu am forme rotunde ca alte fete. Imi iubesc posteriorul actual si profit de orice ocazie pentru a-mi arata decolteul", a spus Aguilera in cel mai recent numar al revistei Lucky.
Ea le ofera chiar in sfat femeilor ceva mai plinute, incurajandu-le sa foloseasca aspectul apetisant in favoarea lor si sa nu se mai gandeasca la parerea celor din jur deoarece domnii apreciaza o femeie rotunjoara.
Christina a profitat de ocazie si a povestit prin ce experiente trecea cand era vedeta show-ului pentru copii "The Mickey Mouse Club".

"Eram micuta, blonduta, slaba si veneau mereu niste doamne care imi faceau probe de costum. Ma faceau mereu sa arat ca o papusa Barbie si uram asta", a declarat diva pop.
Christina se pregateste sa isi lanseze cel mai recent album si nu se lasa impreisonata de cei care o critica. Ea afirma ca ii place corpul ei si ca este o luptatoare.
"Mai mult decat atat, daca v-a palcut piesa Fighter, atunci eti aprecia la maxim noul meu proiect", a incheiat ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu