marți, 4 septembrie 2012

"Imi place sa traiesc periculos". Ce declaratii surprinzatoare facea Kristen Stewart inainte sa-l insele pe Robert Pattinson

Actrita Kristen Stewart va aparea pe coperta numarului din Octombrie al revistei British Vogue, iar o part din interviul pe care l-a dat ianinte de izbucnirea marelui scandal poate fi deja citit pe internet.
Imi place sa traiesc periculos . Ce declaratii surprinzatoare facea Kristen Stewart inainte sa-l insele pe Robert Pattinson
 

Inainte de incepe spectaculoasa sesiune foto, Kristen a vorbit deschis jurnalistilor despre filmul On the Road si a destainuit ca se identifica extrem de bine cu generatia Beat.
Aceasta a fost formata de un grup de scriitori americani ai perioadei de dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial care le propuneau tinerilor sa experimenteze, sa consume droguri din curiozitate si sa aiba o viata sexuala condimentata. Membrii Beat respingeau materialismul si puneau mare pret pe trairea vietii la intensitate maxima.
“Inteleg ca intotdeauna vor exista oameni care isi vor dori lucruri diferite fata de cele standardizate. Nu e vorba de revolta insa, ci pur si simplu de faptul ca asa sunt ei. Pe vremea aceea lumea parea mai libera si mi-e dor de ea desi nu am trait atunci”, a spus Kristen.
“Ceea ce ma atrage cel mai mult este ideea de loialitate. Faptul ca membrii Beat traiau la periferie inconjurati doar de un grup de prieteni care aveau aceleasi valori ca si ei. Nu ii interesa faima, ci doar arta”, a mai spus actrita.

Desprea ea insasi Kristen adauga: “Mi se pare ca sunt extrem de plictisitoare, mi se pare ca obtin lucruri mai usor decat altii... Abia astept sa mi se intample ceva complet nebun. Sa se intample... viata! Sa ma dea ceva complet peste cap, intelegeti ce spun?"
"Imi place ca uneori sa ma simt speriata si total lipsita de control, sa traiesc periculos”, a mai spus ea pentru revista Elle.
Crezi ca Stewart incerca sa transmita niste mesaje inca de atunci? Sa fi fost acesta semnalul de alarma pe care trebuia sa il ia Robert in seama?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu