joi, 6 septembrie 2012

Mariah Carey si-a aratat formele voluptoase pe scena. Vezi cat de tonifiat este corpul ei dupa ce a slabit peste 30 de kilograme

Mariah Carey a depun eforturi imense pentru a slabi dupa nastere si pentru a ajunge din nou la o silueta sexy. Acum, ea poarta din nou rochii sexy si se lauda cu formele ei generoase, dar tonifiate.
Mariah Carey si-a aratat formele voluptoase pe scena. Vezi cat de tonifiat este corpul ei dupa ce a slabit peste 30 de kilograme
 

Cantareata a nascut gemenii intr-un spital din Los Angeles, pe 30 aprilie, chiar in ziua in care ea si sotul ei, Nick Cannon, aniversau 3 ani de la casatorie.
In timpul sarcinii s-a ingrasat enorm, asa ca artista a luptat foarte mult pentru a slabi si pentru a reveni la o forma fizica normala.. Mariah a dezvaluit ca a slabit in total 32 de kilograme in 6 luni, iar primele 18 kilograme au constat in apa retinuta de organism pe perioada sarcinii.
“La inceput, cand am ramas insarcinata, m-am confruntat cu edema in sarcina (n.r.: umflaturi ale picioarelor), am retinut apa si am transpirat foarte mult. Cele mai multe femei se confrunta doar cu umflaturi ale picioarelor. Nu am crezut ca voi mai fi vreodata aceeasi persoana“, a marturisit Mariah.
Pentru ca a facut operatie de cezariana la nasterea gemenilor, cantareata nu a putut sa faca exercitii fizice, asa ca slabirea s-a produs in proportie de 90% multumita regimului Jenny Craig.
Acum, ea este mandra de corpul ei, care a ajuns sa fie chiar mai sexy decat inainte sa ramana insarcinata. Bravo, merita toate aplauzele noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu