marți, 19 iulie 2011

William Levy: ,,Nu am avut nicio legatura cu Jennifer Lopez”

Modelul latino-american, cunoscut si ca ,, Brad Pitt al Cubei”, a negat ca ar avea vreo legatura cu Jennifer Lopez. William Levy a fost protagonistul videoclipului ,,I’m into you”, clip filmat in luna aprilie a acestui an, in Mexic. Levy s-a despartit de sotia sa, Elizabeth Gutierez, dupa opt ani de relatie, la numai o luna dupa terminarea filmarilor.
William Levy: ,,Nu am avut nicio legatura cu Jennifer Lopez”
Actorul spune ca intre el si Jennifer nu s-a intamplat nimic. Speculatiile in acest sens au aparut inca de vineri, 15 iulie, cand diva si-a facut public divortul de Marc Anthony.

O sursa din partea lui William a declarat pentru TMZ - singura relatie, care a existat sau exista, este doar una strict profesionala. Nimic mai mult.

Actorul de telenovele a fost foarte incantat de colaborarea pe care a avut-o cu starul: "Am avut parte o experienta minunata. M-am simtit foarte bine si in largul meu. Ea este o persoana foarte sincera si plina de viata. Este incantator sa vezi ca cineva  atat de cunoscut si de important, inca poate fi cu picioarele pe pamant".

In timp ce presa continua lista zvonurilor cu posibile motive ale divortului momentului, Marc Anthony si Jennifer Lopez par sa se  concentreze asupra carierei. Marc a sustinut in acest weekend un concert in Bogota, capitala Columbiei. La randul ei, artista a fost surprinsa ieri parasind MILK Studios din Hollywood.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu