joi, 6 septembrie 2012

Si frumoasa, si desteapta, si stilata. Emma Watson este deja un etalon pentru fashionistele din intreaga lume

Emma Watson a crescut frumos. Ne-a fost simpatica inca din primul moment in care am vazut-o: avea doar 10 ani si juca rolul lui Hermione in "Harry Potter". Acum are 22 de ani si este deja un nume mare la Hollywood.
Si frumoasa, si desteapta, si stilata. Emma Watson este deja un etalon pentru fashionistele din intreaga lume
 

Protv Ad
Emma Watson a fost invitata lui David Letterman la The Late Show, ocazie cu care a adoptat un look simplu, dar elegant. A imbracat o pereche de pantaloni mulati negri, un top de aceeasi culoare, peste care a purtat un sacou alb. Toata atentia a fost atrasa insa de sandalele Tom Ford, in valoare de 1290 de dolari, care se regasesc si in dressingul Rihannei si al lui Beyonce.

Foto: Emma Watson, SPLASH
Emma Watson si-a promovat cel mai recent film - Perks of a Wallflower. "Pentru mine a fost vital sa fac acest film, pentru ca mi-am dat seama ca imi doresc cu adevarat sa fiu actrita - lucru de care nu imi dadusem seama dupa seria Harry Potter. Sunt emotionata sa vad ce parere are lumea despre aceasta noua experienta", spune Emma Watson.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu