duminică, 10 iulie 2011

Dulce Maria, flamanda pe strazile din Beverly Hills! BONUS: Asculta piesa "Ingenua"

Cantareata marturiseste ca pretuieste banii atunci cand vine vorba de mancare, mai ales dupa ce s-a plimbat pe Melrose Avenue in Beverly Hills si a facut foamea.
„Am fost la cumparaturi, m-am plimbat pe Melrose Avenue, am simtit ca mor de foame si atunci am apreciat cat de mult conteaza sa ai bani de mancare si cat de importante sunt amintirile celor pe care ii iubesti”, a marturisit vedeta.

Desi inima Dulce Mariei atrage barbatii ca un magnet, tanara cantareata este acum singura. Se considera insa, o persoana foarte norocoasa deoarece conteaza pe dragostea prietenilor si a familiei.

„Nu am iubit, insa dispun de dragostea si sprijinul tuturor celor care ma iubesc asa cum sunt eu, care cred in mine si mi-am dat seama ca pentru fiecare sacrificiu exista o recompensa”, scrie cantareata mexicana in varsta de 25 de ani pe contul sau de Twitter. „Singuratatea dispare atunci cand te intorci la tine, atunci cand iti asculti visul. Eu m-am regasit in muzica”, a marturisit vedeta.

Dupa ce a avut un concert in Los Angeles, fosta componenta a trupei RBD se foloseste de Twitter pentru a isi tine admiratorii la curent cu noutatile din viata sa. Dulce Maria spune ca se bucura de lucrurile marunte care-i fac viata frumoasa si a multumit, pe aceasta cale, pentru toate lucrurile bune din viata ei.

Manata de acest sentiment de iubire cantareata a postat pe aceeasi retea de socializare un alt mesaj destinat tuturor admiratorilor sai. Dulce a adaugat ca pana si acele persoane rele isi pot schimba atitudinea daca isi vor deschide inima pentru a primi un strop de iubire.

„Va multumeeeeesccc!!! Va trimit toata dragostea mea, chiar si acelor persoane care urasc pe toata lumea. Pana la urma dragostea este singurul lucru de care avem nevoie cu totii! Va pup pe toti!”

Iti place cum canta Dulce Maria cea mai noua melodie a ei, "Ingenua"?
Vezi mai jos un preview al videoclipului pe care il pregateste pentru aceasta piesa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu