vineri, 8 iulie 2011

Megan Fox îşi scoate faţa la înaintare pentru o campanie seducătoare Armani

Megan Fox  Actriţa este extrem de frumoasă şi drept urmare a fost protagonista unei reclame semnată Giorgio Armani.
Cu această ocazie, ea a vorbit şi despre ce o face să se simtă atrăgătoare şi care crede că sunt atuurile sale.
Megan s-a căsătorit cu iubirea vieţii ei, Brian Austin Green, anul trecut, şi se pare că rolul de mamă vitregă pentru fiului soţului ei, Kassius, i se potriveşte.
«Cred că cel mai tare mă emoţionează momentul în care fiul meu vitreg în vârstă de opt anişori îmi spune că sunt frumoasă», mărturiseşte vedeta.
În ceea ce priveşte trăsăturile ei preferate, Fox spune: «Ochii mei îmi plac cel mai mult şi ador să-i pun în evidenţă».
Înafară de reclama ei sexy la Armani, Megan a ţinut prima pagină a ziarelor, mai ales de când Shia LaBeouf a început să-şi promoveze noul film «Transformers» (în care actriţa nu mai joacă).
Shia a lăsat de înţeles celor de la «Details Magazine» că el s-ar fi cuplat cu Megan, cât timp au filmat împreună primele două părţi ale peliculei.
«Uite, eşti pe platourile de filmare timp de şase luni şi eşti atras de o persoană care este şi ea atrasă de tine. Nu am înţeles niciodată diferenţa dintre muncă şi viaţa reală în această situaţie», a spus Shia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu