miercuri, 6 iulie 2011

Vezi la ce a poftit Nicoleta Luciu in vacanta din Croatia

Vedeta ACASA, Nicoleta Luciu s-a intors din prima vacanta de vara petrecuta in “sase”, unde a vizitat Croatia, Muntenegru si mai multe insule din largul marii. Vezi la ce a poftit Nicoleta Luciu in vacanta din Croatia - GALERIE FOTO
Viitoarea mamica de tripleti, impreuna cu cei doi Zsolt, sora ei si cativa prieteni apropiati, au avut parte de o vacanta superba. S-au plimbat cu yahtul pe mare, au ancorat pe insulele croate, au vizitat orasele maritime si au savurat mancaruri delicioase din bucataria locala: “Mi-a fost mai greu pentru ca, fiind insarcinata, obosesc mai repede, insa am avut o vacanta minunata, si cel mai frumos, a fost prima vacanta.. in sase. Am descoperit locuri noi, foarte frumoase, am revazut Dubrovnik-ul, un oras care imi place foarte mult, am vizitat insula Sfantul Stefan si multe alte insule din imprejurimi. In centrul Dubrovnik-ului le-am dat porumbeilor sa manance, am vazut lebedele, si bineinteles, am facut multe poze. Am savurat din nou inghetata care imi place tare mult, cu aroma de alune, vanilie, mango si banane. Inghetata din Croatia este foarte, foarte buna.  Mi-as fi dorit sa mananc si castane, dar din pacate nu am gasit”, povesteste Nicoleta Luciu.

Zsolt Jr, mezinul grupului, s-a distrat pe cinste in vacanta. A invatat “sa pescuiasca” pestisori dintr-un acvariu, a vazut o multime de rate si lebede si s-a jucat in voie pe plaja: “Intr-o seara, cand am cinat la un restaurant de pe malul unui lac, Zsolt le-a dat bucati de paine ratelor si pestilor, iar in altul, cu specific pescaresc, unde erau amenajate acvarii, s-a jucat cu plasa de prins pestii”, spune amuzata frumoasa actrita.

Cu totiii s-au simtit bine, s-au distrat si s-au relaxat: “M-am plimbat pe malul marii, cu picioarele printre valuri si cu sandalele in mana. Imi place atat de mult sa fac asta, ma relaxeaza. Lui Zsolt i-a placut sa se balaceasca la marginea marii, mai ales ca apa era calda si foarte limpede. Bineinteles, pentru el, joaca in nisip a fost o adevarata distractie. Am fost sa inotam la piscina, si spre bucuria mea si a lui Zsolt, fiul nostru se descurca din ce in ce mai bine”, povesteste Nicoleta Luciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu