vineri, 8 iulie 2011

Antonia a lansat videoclipul piesei “Marionette”. Iti place?

Dupa ce in urma cu doar cateva zile, a avut loc lansarea oficiala intr-un mall din Bucuresti, acum videoclipul “Marionette” a fost lansat si pe micile ecrane. Antonia s-a declarat foarte incantata de noul ei videoclip, care spune ca a iesit exact cum si-a dorit.
Antonia a lansat videoclipul piesei  Marionette . Iti place?

“A fost de munca, am filmat 22 de ore, insa a meritat. Cand am interpretat rolul ingerului si am fost ridicata, abia mai puteam sa respir. Am filmat acel cadru de patru ori si pentru ca trebuia sa para ca este facut in ploaie, au turnat atata apa pe mine, incat am inghetat,”
a povestit Antonia la Happy Hour.

La lansarea oficiala a videoclipului “Marionette”, Antonia a fost sustinuta si de sotul ei, care a plecat insa destul de repede de la eveniment, “A fost si el alaturi de mine, dar a plecat pentru ca ii e rusine, nu vrea sa dea interviuri,” i-a declarat Antonia echipei de la Happy Hour.

Urmareste cel mai recent videoclip al Antoniei,”Marionette” si spune-ne la rubrica de comentarii daca iti place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu