miercuri, 6 iulie 2011

Ti le mai amintesti pe Pamela sau Sue Ellen? Uite cum arata in prezent divele din serialul Dallas!

La inceputul anilor ’90 toata Romania urmarea cu sufletul la gura serialul Dallas. Chiar daca multe dintre noi eram pe atunci prea mici si de abia invatasem sa citim, nu ratam niciun episod. Eram indragostite de Bobby si o invidiam pe Pamela pentru formele ei perfecte ... pentru tiparele acelor vremuri.
Ti le mai amintesti pe Pamela sau Sue Ellen? Uite cum arata in prezent divele din serialul Dallas!
Nu era persoana in Romania anilor ’90 care sa nu fi auzit macar de Pamela sau Sue Ellen, indragitele personaje din serialul Dallas. Fortandu-mi un pic memoria, imi vin in minte celebrele scene in care Pamela aparea in costum de baie intreg la piscina, cu un decolteu mai mult decat generos. Barbatii erau innebuniti dupa formele ei, iar femeile o invidiau. “Nu-mi place deloc de Pamela asta: e prea slaba si are sanii prea mari”, spunea mama mea :))
Desi copiii sunt de obicei influentati de parinti, eu nu m-am lasat “pacalita”: Pamela chiar arata bine!:)

Pe Sue Ellen mi-o amintesc numai beata. Nu era tocmai preferata mea:))


Foto: Linda Gray, "Sue Ellen"
La fel de indragite in acest serial au fost si Charlene Tilton, interpreta lui Lucy, si Priscilla Presley. Fosta sotie a lui Elvis juca rolul iubitei lui Bobby de dinainte de Pamela...Imi amintesc ca mama mea tinea cu ea, avand in vedere antipatia fata de Pamela :))

Doamne, cat am mai plans cu totii cand a murit Bobby :))


Foto: Victoria Principal, "Pamela", 61 de ani

Foto: Charlene Tilton, "Lucy", 52 de ani
Anul acesta se implinesc 33 de ani de la lansarea serialului care a innebunit nu numai America, ci si Romania. Multe dintre noi stiu serialul din perioada de dupa Revolutie, insa el a fost difuzat si pe vremea comunismului...cu cenzurile de rigoare. Multi spun, pastrand proportiile, ca acest serial a pus umarul la caderea comunismului in Romania. Desi Ceausescu a acceptat difuzarea lui pentru ca i s-a parut a fi suficient de anticapitalist, pana la urma romanii au fost pur si simplu fermecati de stilul de viata american prezentat in “Dallas”.


Foto: Linda Gray, 70 de ani, impreuna cu Larry Hagman, interpretul lui J.R, 79 de ani
“Romania a difuzat Dallas pentru a incerca sa arate cat de corupt era sistemul american si s-a terminat cu ei (n.r-romanii) aliniindu-l pe Ceausescu, care era dictator, si impuscandu-l de 500 de ori - ei voiau toate lucrurile despre care nici nu stiau ca exista. A lasat serialul pentru a arata cat de decadenti eram si ei au spus Da, vrem si noi asa ceva", a declarat Hagman, interpretul lui J.R,  pentru ziarul australian Fairfield City Champion.


Serialul a debutat in 1978 si a avut 14 serii, care au fost difuzate pana in 1991. Milioane de oameni din lumea intreagă au urmarit cu infrigurare viata aventuroasa a baronului petrolului JR Ewing, intr-o poveste despre bogatie, sex, intrigi si lupta pentru putere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu