miercuri, 6 iulie 2011

Outfit de vedeta: Cameron Diaz iti arata tinuta nude perfecta pentru o zi calda de vara

Cameron Diaz are un stil simplu si clasic, dar care nu trece niciodata neobservat. Are un corp perfect, care ii permite sa poarta cele mai scurte fuste sau cele mai mulate rochii. Noi iti propunem o tinuta de zi, purtata de actrita pe strazile din New York.
Outfit de vedeta: Cameron Diaz iti arata tinuta nude perfecta pentru o zi calda de vara
Cameron a respectat foarte bine trendurile verii - a optat pentru combinatia alb-nude pentru haine, a purtat o pereche de sandale tot nude, cu barete subtiri, iar pentru pata de culoare a ales o jacheta scurta din denim.
Noi am cautat piese vestimentare asemanatoare si le-am gasit atat online, cat si in magazine.

Fusta crem este de la Topshop, la pretul de 38 euro si arata senzational. Tot de aici am luat si geaca din denim, la pretul de 44 euro. Geanta am gasit-o la Zara, la pretul de 149 lei, iar topul la H&M, la 19 lei.

Pentru ca incaltamintea merita o investitie mai consistenta, am ales o pereche de sandale Guess, pe care le poti cumpara cu 150 euro de pe Asos.com.

Evident, poti sa-ti gasesti si tu piese vestimentare asemanatoare chiar mai ieftine in magazinele de la noi, sau poate ca le ai deja in garderoba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu