miercuri, 6 iulie 2011

Zac Efron a inlocuit-o pe Vanessa Hudgens cu Ashley Tisdale?

Zac Efron pare sa fi uitat complet de Vanessa Hudgens. Actorul a fost la petrecerea data de Ashley Tisdale cu ocazia zilei ei de nastere, iar fotografii i-au surprins pe cei doi in ipostaze demne de adevarati indragostiti.
Zac Efron a inlocuit-o pe Vanessa Hudgens cu Ashley Tisdale? FOTO
Dupa ce s-a despartiti de Vanessa, Zac nu s-a afisat pana acum cu alta fata.

Ashley Tisdale, care a jucat si ea in "High School Musical', filmul care i-a transformat pe toti trei in celebritati, a implinit 26 de ani.

Petrecerea anoversara a avut loc in weekendul trecut in Malibu. Mai in gluma, mai in serios, ea si Zac s-au distrat foarte bine si si-au dat si cateva saruturi discrete.

Apoi, Ashley a scris pe contul ei de Twitter: "Sunt foarte fericita ca Zachary a ajuns la petrecerea mea! Este fratele meu/cel mai bun prieten!"

Apoi a spus ca se simte mandra ca in viata ei exista persoane valoroase, dar si fericita ca un anumit tip ocupa un loc important in viata ei.

 "Am avut parte de o mare petrecere. Sunt foarte norocoasa sa am alaturi prieteni minunati, familia si barbatul din viata mea", a scris Ashley.

Oare la Zac se referea? Daca e sa ne luam dupa poze, asa s-ar parea! In timpul petrcerii nu au stat despartiti nicio secunda.

Si totusi, dupa aceea a postat o poza in care era cu regizorul Scott Sperr, cu care se presupune ca are o relatie din 2009. Comentariul pozei respective era "Finalul perfect pentru seara aniversarii mele".

Tu ce parere ai? E doar prietena cu Zac, asa cum sustine, sau e ceva mai mult intre ei, judecand dupa poze.

3 comentarii:

  1. Eu zic ca le-ar sta bine impreuna,oricum nu am simpatizato vreodata pe Vanessa H.Mereu mi s-a parut ca e prea plina de ea:-??
    Pe cand Ashley e mult mai draguta si Zac...ehh si el ma enerva intr-un timp:))Dar mi-a trecut.
    Buna postare.
    Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu zic ca e dezgustator.cum poate zac sa fie cu asta?nu se poate sa fie cu ea...cel mai bine era cu vanessa.imi vine sa vomit cand o vad pe ashley bagandu-se in viata lui.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt de-acord cu tine anonim

    RăspundețiȘtergere