vineri, 1 iulie 2011

Anahi: "Am avut inima franta. Acum sunt in proces de vindecare"

Anahi, protagonista telenovelei "Dos hogares" a marturisit intr-un interviu acordat revistei People en Espaniol ca a avut inima franta si de aceea de doi ani este singura si incearca sa se vindece.
Anahi: "Am avut inima franta. Acum sunt in proces de vindecare"
De asemenea, in acelasi interviu, fosta membra a formatiei RBD, a vorbit si despre operatia pe care si-a facut-o la nas. Vedeta a dat asigurari ca trebuia sa trateze in felul acesta deviatia de sept de care suferea, dar a profitat si pentru a "imbunatati" aspectul estetic al nasului. Ea a marturisit ca a fost foarte speriata cand doctorii i-au spus diagnosticul. "M-am speriat si am plans, dar apoi cand am analizat situatia cu mintea limpede i-am spus chirurgului ca daca tot voi intra in operatie pentru a rezolva aceasta problema (deviatia de sept n.r) sa imi aranjeze putin si nasul ca sa fiu mai frumoasa", a spus vedeta.

Fromoasa actrita a mai spus ca in momentul in care va dori sa isi faca o alta operatie estetica o sa o spuna direct, deoarece i se pare absurd sa ascunzi astfel de lucruri publicului. "Evident ca spun totul direct. Da, mi-am operat nasul. Asta e! Si in ziua in care voi fi ridata o sa ma operez din nou", a marturisit deschis Anahi.

In ceea ce priveste viata sa profesionala, vedeta a declarat ca este fericita pe platourile de filmare de la "Dos hogares", alaturi de colegul sau Carlos Ponce. Totusi, Anahi a tinut sa sublinieze ca spre deosebire de celelalte personaje pe care le-a interpretat in trecut, in aceasta noua telenovela, nu mai joaca rolul unei fetite rasfatate si bogate ci a unei femei. "Nu sunt fetita de bani gata capricioasa pe care am interpretat-o in trecut", a spus ea.
Pe de alta parte, privind viata sa sentimentala, Anahi a marturisit ca se bucura de faptul ca este singura si ca se simte "inchisa" cand vine vorba de dragoste. "Sunt singura de doi ani si ma simt bine. Inima mea are multa grija de ea. Nu imi place sa fiu ranita. Sunt putin reticenta cand vine vorba de dragoste. Intr-o zi o sa ma indragostesc. Evident ca vreau sa ma casatoresc si sa am copii. Dar mai intai inimile trebuie sa se vindece si inima mea este in proces de vindecare", a spus ea.

In ultimul timp, presa din Mexic a scris ca Anahi si Carlos Ponce ar avea o relatie, dar frumoasa actrita a negat aceste speculatii.

"Ne amuza foarte mult astfel de lucru, e ceva care se intampla frecvent", a spus Anahi, in varsta de 28 de ani.
Ea a mai precizat ca relatia sa cu Ponce este strict profesionala si ca, in pofida faptului ca se inteleg bine, nu au o relatie amoroasa.

"Slava Domnului am lucrat mereu cu persoane care vin si isi fac treaba cum trebuie si sunt profesionisti, asa cum este si Carlos. Ne intelegem foarte bine, desi fiecare are viata lui si nu e nimic intre noi
", a mai spus Anahi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu