sâmbătă, 18 august 2012

Arata suberb, dar a ajuns o epava din cauza dependentei de operatii estetice! Vezi cum arata inainte de procesul de autodistrugere

Desi are doar 30 de ani, arataca o femeie de 60 superoperata. Machiata si aranjata, pare decenta, insa la o privire mai atenta se poate observa ca fata ei incepe sa se deformeze. Chloe Sims este vedeta reality show-ului The Only Way is Essex. Tanara este foarte preocupata de felul in care arata. Din dorinta de a avea un look perfect, Chloe si-a facut nenumarate interventii estetice, insa rezultatele nu sunt dintre cele mai fericite. Cu doar 7 ani in urma, Chloe era o blonda simpatica, mama singura a unei fetite, insa operatiile estetice au distrus-o. Vedeta TV si-a inceput „remodelarea” corporala dupa ce a nascut-o pe fiica ei, la varsta de 23 de ani. Sanii nu mai aratau asa de bine ca inainte de sarcina, asa ca s-a hotarat sa isi puna silicoane. „Au o forma cam ciudata si nu arata natural deloc. Vreau sa mi-i fac din nou... mai frumosi si mai mari”, spune Chloe. In urma cu doi ani si-a marit buzele, iar apoi si-a schimbat dintii. „Mi-am supt degetul pana la 16 ani asa ca dintii din fata imi ieseau in afara”, spune Chloe. Acum, ca a implinit 30 de ani, are in plan o liposuctie si indepartarea ridurilor cu Botox. „Voi continua sa imi fac operatii estetice pana cand voi fi multumita cu felul in care arat”, spune Chloe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu