joi, 30 august 2012

Katie Holmes isi redescopera latura sexy dupa divort. Ce planuri indraznete are fosta sotie a lui Tom Cruise

Katie Holmes a scapat de sub "dictatura" lui Tom Cruise si vrea sa isi traiasca viata dupa bunul plac. Acum ca nu mai trebuie sa ii dea explicatii sotului pentru tot ceea ce face in cariera si viata personala, Katie este pregatita sa incerce roluri noi, mult mai provocatoare, pe care pana acum le-a refuzat, de dragul familiei.
Katie Holmes isi redescopera latura sexy dupa divort. Ce planuri indraznete are fosta sotie a lui Tom Cruise
 

"Sunt pregatita sa accept si roluri mult mai provocatoare. Am muncit atat de mult de la o varsta frageda pentru cariera mea, incat pe urma am simtit ca trebuie sa ma concentrez mai mult pe familie. Acum ma simt mult mai echilibrata si mai am multe de aratat. Intotdeauna am avut senzatia ca pus cariera pe primul loc si viata personala pe al doilea", a spus Katie Holmes pentru C Magazine.

Katie a spus pentru C Magazine ca nu isi mai doreste si alti copii."Vreau sa fiu alaturi de Sori in fiecare moment al vietii ei, asa ca nu cred ca voi mai face si alt copil".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu