joi, 2 august 2012

Victoria Beckham a pozat asa cum nu ar face niciodata in realitate: savurand o bautura hipercalorica. Cum au ironizat-o englezii

Victoria Beckham arata spectaculos intr-un pictorial realizat pentru revista Glamour. In varsta de 37 de ani si mama a patru copii, Victoria pare intr-o forma fizica mai buna ca niciodata. In ciuda imaginilor superbe din revista, doamna Beckham nu a scapat totusi de ironia ziaristilor britanici.
Victoria Beckham a pozat asa cum nu ar face niciodata in realitate: savurand o bautura hipercalorica. Cum au ironizat-o englezii

Intr-una din fotografii, Victoria Beckham apare savurand un milkshake cu multa frisca si cu o cireasa deasupra. "Tinand cont de dieta ei extrem de stricta, probabil ca nici nu s-a atins de bautura", a fost concluzia, indreptatita zicem noi, a ziaristilor de la Daily Mail.

Cand au facut aceasta afirmatie probabil s-au bazat si pe faptul ca de ziua ei Victoria s-a delectat doar cu un tort facut doar din fructe, care arata destul de ...trist.

Victoria a abordat din nou subiectul legat de faptul ca nu zambeste niciodata. Aceasta a spus ca este doar o chestiune de imagine, care se potriveste cu statutul sau de fashion designer.

"Inainte zambeam foarte mult in poze. M-am oprit din zambit doar cand am intrat in moda. Moda mi-a furat zambetul. Eu am creat aceasta noua persoana si nu zic neaparat ca nu ma reprezinta, dar nu as pune ca asta sunt eu in totalitate", a spus Victoria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu