duminică, 19 august 2012

Rita şi Bruno: foşti iubiţi

Nu foarte multă lume ştie că Rita Ora şi Bruno Mars au avut o relaţie înainte de a cunoaşte succesul pe plan muzical. Ei au început să se întâlnească în 2009, dar s-au despărţit anul trecut. Artista a făcut câteva declaraţii pentru revista germană Bravo: A fost dragoste la prima vedere, o experienţă atât de minunată. Ne-am întâlnit în 2009. Aveam 18 ani şi debutam la Roc Nation. Nici Bruno nu era cunoscut atunci. Era un compozitor perseverent angajat să scrie piese pentru mine. M-am gândit: este cel mai talentat tip din lume. Cât timp am fost împreună a fost minunat. Dar odată ce am devenit celebri, am luat-o pe căi separate. Ne-am despărţit anul trecut. Dar am rămas apropiaţi. Am fost foarte fericiţi împreună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu