miercuri, 1 august 2012

Kristen Stewart, acuzata de minciuna! Afla de ce sunt puse la indoiala afirmatiile pe care le-a facut dupa despartire

Dupa aparitia pozelor in care a fost surprinsa in ipostaze indecente cu regizorul Rupert Sanders, Kristen Stewart si-a cerut scuze in mod public atat familiei sale, cat si partenerului ei de viata, Robert Pattinson. "Il iubesc, il iubesc! Imi pare atat de rau", spunea ea. Cat era de sincera oare?
Kristen Stewart, acuzata de minciuna! Afla de ce sunt puse la indoiala afirmatiile pe care le-a facut dupa despartire

Cand a recunoscut ca s-a sarutat cu regizorul Rupert Sanders, Kristen parea o tanara care isi regreta sincer actiunile si care incearca sa indrepte greseala pe care a facut-o. Potrivit HuffingtonPost insa, actrita nu a actionat tocmai spontan.
Se pare ca Stewart stia ca data de 25 iulie va fi una dintre cele mai dramatice zile din viata ei. Surse apropiate vedetei sustin ca actrita a fost anuntata cu 24h inainte de lansarea vestii bomba ca aventura ei cu regizorul casatorit va fi expusa.
Astfel, Kristen a avut la dispozitie o zi sa scrie emotionanta declaratie pe care o stim cu totii deja.
"Imi pare extrem de rau pentru suferinta pe care am provocat-o apropiatilor mei si tuturor celorlalte persoane afectate de gestul meu. Aceasta indiscretie de moment a pus in pericol cel mai important lucru din viata mea, persoana pe care o iubesc si o respect cel mai mult, pe Rob. Il iubesc, il iubesc, imi pare atat de rau."
Gurile rele spun ca Stewart a procedat gresit in momentul in care a evitat sa pomeneasca numele familiei Sanders, dar l-a numit pe Robert, pe care nu l-a recunoscut niciodata in mod public drept iubitul ei.
Rautaciosii cred ca Stewart este falsa si ca a ales cu grija cuvintele din declaratie, fiind mult mai vicleana decat pare.
Tu crezi ca afirmatiile ei au fost sincere? Regreta cu adevarat Kristen momentul de indiscretie sau nu vrea decat sa-si protejeze imaginea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu