vineri, 10 august 2012

Ochelari de vedere marca Victoria Beckham sau Kardashian? Tu pe care i-ai purta?

Atat Victoria Beckham, cat si fetele Kardashian sunt un nume in lumea modei, ce-i drept diferenta intre ele este ...de la cer la pamant. Daca creatiile Victoriei sunt extrem de scumpe si exclusiviste, ale surorilor Kardashian sunt populare si pentru toate buzunarele. 
Acum, atat Victoria cat si fetele Kardashian si-au lansat o colectie de ochelari de vedere extrem de chic. Din propria nevoie de a purta ochelari de vedere, pretentioasa fashionista Victoria Beckham si-a lansat propria linie de accesorii optice. "Am nevoie de ochelari de vedere, insa pana acum nu i-am purtat pentru ca nu am gasit modelul potrivit, asa ca am decis sa mi-i fac singura", a marturisit Victoria. Colectia Victoriei va contine 6 modele de ochelari.
Acestia vor fi confectionati in Italia in mai multe variante de nuante, avand atasat un "V" din cristale. Ochelarii Victoriei Beckham vor costa intre 295 si 340 de lire.
In schimb, ochelarii familiei Kardashian se vand la preturi mult mai accesibile in magazinele Sears in Statele Unite. La sedinta foto pentru promovarea ochelarilor, pentru prima oara Kim nu a mai fost in centrul atentiei: Khloe este cea care capteaza toata atentia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu