marți, 11 septembrie 2012

Jessica Simpson, la prima aparitie televizata de cand a inceput dieta Weight Watchers. Vezi cate kilograme a slabit si cate mai vrea sa dea jos


Desi mai are inca mult de parcurs pana sa-si atinga idealul de greutate, Jessica Simpson povesteste ca dieta pe care o urmeaza chiar da rezultate. Si acum poate si demonstra asta.
Jessica Simpson, la prima aparitie televizata de cand a inceput dieta Weight Watchers. Vezi cate kilograme a slabit si cate mai vrea sa dea jos

Vedeta, in varst de 32 de ani, a participat ieri la prima editie a show-ului “Katie”, prezentat de personalitatea TV Katie Couric.
Imbracata intr-o rochie neagra cu peplum, creatie a designerului Roland Mouret, Jessica a dezvaluit ca a slabit 18 kilograme de la nasterea fiicei ei, Maxwell, pe 1 mai.
In primul interviu TV important pe care il acorda de cand a devenit mama, Jessica a recunoscut ca nu si-a dat seama cat de greu ii va fi sa-si recupereze siluete dupa nastere.
“In timpul sarcinii, nu m-am gandit la asta. Am crezut ca era vorba doar despre multa apa si ca atunci cand mi se va rupe apa toata burta mea va disparea odata cu ea, dar nu s-a intamplat asta. Nu toate kilogramele in plus au disparut odata cu bebelusul.”
In prezent, cantareata si starul de reality show spune ca mai are de slabit 5 kilograme si ca spera sa ajunga la idealul ei de greutate facand plimbari lungi cu fiica ei. “Noul meu tel este sa fac 14.000 de pasi pe zi.”
Jessica pune ingrasatul ei pe seama alaptatului la san, care i-a dat pofte de dulciuri incontrolabile.
“Simt ca ceea ce m-a facut sa mananc in exces au fost hormonii si alaptatul. N-am vrut ciocolata mai mult in viata mea. A trebuit sa fiu foarte concentrata pe dieta sa rezist.”
Desi eforturile ei sunt laudabile, spre diferenta de orice proaspata mamica obisnuita, vedeta a incheiat un contract de 4 milioane de dolari cu compania Weight Watchers pentru a slabi.
Ce parere ai de slabirea Jessicai? Ti se pare ca silueta ei incepe sa-si revina sau mai are mult de lucrat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu